2015. március 3., kedd

Ki vagyok én?

Első bejegyzésemnek, úgy gondolom, jó lenne egy kis bemutatkozás-féleség. Hogy tudjáok, ki ír Nektek. :)
A pillanatnyi állapotomról annyit, hogy 18 éves vagyok, és gimnáziumba járok. Anyukámmal élek egy falusi házban. Két barátom van, akikben teljesen meg tudok bízni, akik szerintem jobban ismernek, mint én saját magamat.
Eléggé hangulatember vagyok. Nem szeretem a divatot, és a csordaszellemet. Próbálok minél egyedibb lenni, bár ez sokszor nem tetszik az emberek többségének. Nem foglalkozom a véleményükkel, három emberre hallgatok csak. Nem szoktam hirtelen döntéseket hozni, így az eddigi életemben semmi őrültséget nem csináltam. Sajnos. :P
Nem mondhatnám, hogy magányos farkas típus vagyok, de azt sem, hogy jól kijövök az emberekkel. Jól elvagyok a magam kis világában.  Anyukámmal és a közelebbi barátaimmal viszont bármiről el tudok beszélgetni. :)
Szeretek embereket megismerni, egész addig, míg nem akarnak rám erőltetni bármit is. Illetve még azt sem szeretem, ha valakit bántanak (szóval vagy fizikailag), erőszakosak, vagy rosszat akarnak valakinek. Mert ettől jobbak lesznek? Dehogy! Sőt...
A szabadidőmben szeretek írni, olvasni, rajzolni, túrázni, és fényképezni. Olvasni a fantasy műfajban szeretek, és ebben is írok. Jelenleg egy történetet írok, amivel nagy tervem van: pályázatra szeretném elküldeni. Aztán majd kiderül, mi lesz ebből. :) Ha befejezem a gimit, grafikusnak szeretnék továbbtanulni. Remélem, sikerül. :)
Az írásra visszatérve: van még néhány blogom, már írói néven. Azért nyitottam ezt a blogot, hogy ne tudják, ki írja ezt, mivel túl sok ismerősöm látta az eddigi írásaimat. Kell egy olyan hely, ahol névtelenül, ismeretlenül írhatom le néha kissé megosztó véleményemet. :)
Legyetek rosszak! :)
Diane Charity Hope

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése